سوال از وکیل دادگستری

Wiki Article

سلام ، جواب این سوال قبلاً داده شده ، در صورتی که فحاشی ویا توهینی شده و شهودی حضور داشتند طرفین میتوانندبر علیه هم شکایت کنند

۱۰. پرونده تولید، توزیع و حمل ۴۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

وکیل کیفری موظف است که در تمامی این مسائل تخصص و تجربه کافی به همراه علم به تمامی مواد و تبصره های قانون در خصوص جرائم کیفری داشته باشد.

کیا عمران خان کا تمام اسمبلیوں سے نکلنے کا فیصلہ درست ہے؟

این واژه به طور خاص برای توصیف وکیلی استفاده می‌شود که از مظنون یا متهم در دادرسی کیفری دفاع کرده و از حقوق آنها محافظت کند. طبق اصل ۳۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در تمامی محکمه‌ها هر دو طرف حق دارند برای خود به انتخاب یک وکیل بپردازند و در صورتی که شخصی توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشد، باید برای ایشان امکانات تعیین وکیل را فراهم کرد.

زمانی که وکیل حضور داشته باشد، احتیاجی به حضور شاکی در جلسه های رسیدگی نخواهد بود.

مواردی همچون قتل، سرقت، آدم ربایی، جعل، کلاهبردار و تجاوز جزء جرایم سنگین کیفری شناخته میشوند که ضرورت دارد وکیل درکنار موکل حضور داشته باشد در غیر این صورت ممکن است موکل به علت عدم اطلاع از حقوق خود دچار تضرر و مواجه با حکم سنگین کیفری گردد.

آیا لازم است کلیه اعضای ساختمان برای نحوه پارک خودروها رضایت داشته باشند؟

بله – در صیغه هم با مراجعه به دادگاه می‌توان مهریه را طلب نمود.

گروه وکلای ره جویان عدالت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین دفاتر وکالت در تهران با بیش از دو دهه تجربه، موفق شده تا همگام با دیگر موسسات حقوقی، به بزرگ‌ترین دفتر وکالت در تهران تبدیل شود. به محض سپردن وکالت پرونده های خود به وکلای ما، با خیالی آسوده زندگی خود را به روال سابق بازگردانید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اما به طور کلی، چنانچه به دنبال کسب بهترین نتیجه در خصوص پرونده خود هستید، می بایستی به وکیلی مراجعه بفرمایید که تجربه بالایی در پرونده های کیفری داشته باشد و همچنین مشاوره با وکیل در زمینه پرونده کیفری شما، نتایج موفقیت آمیزی در پرونده های خود داشته باشد و به طور کلی رزومه قوی داشته باشد.

من طلاق گرفته‌ام. آیا می‌توانم نام همسر سابقم را از شناسنامه حذف کنم؟

وکیل کیفری گروه وکلای وکیل مجرب با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی می باشد.

Report this wiki page